Filmy samotność, morderstwo, taniec

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje samotność, morderstwo, taniec. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Mgła

4,7
Sto lat temu czterech założycieli Antonio Bay Castle, Wayne, Malone i Williams dopuścili się strasznej zbrodni w celu ocalenia swojego miasteczka przed epidemią trądu. Zgładzili całą załogę, statku płynącego do ich portu, szukającej azylu na ich wyspie. Po latach duchy marynarzy powracają rządni zemsty na mieszkańcach Antonio Bay, skryci w tajemniczej mgle…
Tajne stowarzyszenie, organizacja przestępcza o nazwie "Wampiry" terroryzuje Paryż. Mnożą się porwania, rozboje i zabójstwa. Metody działania policji są przestarzałe. Dziennikarz Philippe Guerande (Édouard Mathé) pracuje w gazecie światowej i właśnie jego przełożeni wysłali do zbadania zbrodni.
Perypetie policjantów pracujących na 13 posterunku. Są oni niezdarni i pechowi.


Erin Grant traci prawo do opieki nad córką, gdyż nie ma stałej pracy. Dziewczynka przebywa z ojcem, który trudni się oszustwem. Erin pragnie jak najszybciej odzyskać dziecko. Z braku innych możliwości, kobieta podejmuje pracę tancerki w nocnym klubie. Tu zaczyna się nią interesować wysoko postawiony, ale niezbyt zrównoważony polityk.
Ameryka lat 50-tych. Frank (Dennis Quaid) - przystojny, odnoszący sukcesy biznesmen i jego żona Cathy (Julianne Moore), która dzieli swój czas pomiędzy wychowywanie dzieci, utrzymywanie domu oraz działalność dobroczynną tworzą wzorcową rodzinę... do czasu, gdy okaże się, że Frank ożenił się z Cathy tylko po to, by ukryć swoją homoseksualną naturę. Cathy zaczyna coraz więcej czasu spędzać na miłych rozmowach z młodym, czarnoskórym ogrodnikiem Raymondem (Dennis Haysbert). W społeczności, która toleruje odmienność o tyle, o ile wydaje się jej ona nieszkodliwa i pozostaje niewidoczna, a sztuczność relacji międzyludzkich jest normą - zachowanie członków rodziny Whitakerów nie ma racji bytu...
Fikcyjna biografia autentycznego prezentera telewizyjnego Chucka Barrisa, który przez wiele lat prowadził program "Gong Show". Jednak praca ta była zaledwie przykrywką dla jego "prawdziwej" działalności. Barris bowiem był płatnym zabójcą pracującym na zlecenie CIA.
Mały, kilkuletni chłopczyk traci rodzinę. Z maleńkiej, rosyjskiej wioski wyjeżdża do miasta. Ma tam zamieszkać w domu wujostwa. Kończy studia, zostaje lekarzem. To doktor Żywago. Nastają bardzo trudne dni rewolucji w Rosji. Żywago trafia do armii. Nie jest mu łatwo. Z wojny wraca cały. Ma śliczną żonę i dziecko. Ale w jego życiu od dawna jest inna kobieta. Losy ich wszystkich mieszają się, zmieniają niemal z dnia na dzień...
Nocny strażnik w muzeum historii naturalnej przypadkowo uwalnia starożytną klątwę, która sprawia, że nocą ożywają zgromadzone w muzeum eksponaty, a wśród nich: szkielety dinozaurów, wypchane zwierzęta prehistoryczne, miniatury ukazujące wielkie bitwy historii i figury przedstawiające słynne postacie historyczne
Niewielka ziemska posiadłość gdzieś na Nizinie Padańskiej, stary zagracony dom, a w nim niezwykła rodzina: ślepa matka i jej czworo dzieci - córka (Giulia) oraz trzech synów, z których jeden (Leone) jest upośledzony umysłowo, drugi (Alessandro) cierpi na epilepsję i tylko najstarszy (Augusto) jest dostatecznie normalny i przedsiębiorczy, żeby utrzymać całą rodzinę, prowadząc interesy w pobliskim miasteczku. Pod pozorami normalnego rodzinnego życia (rytuał wspólnych posiłków poprzedzonych modlitwą, wyprawy na cmentarz, gdzie znajduje się grób ojca) kłębią się wrogie instynkty, podłość i nienawiść, wybuchając od czasu do czasu gwałtownymi scenami. Ich prawdziwy sens nie dochodzi tylko do świadomości matki, potulnej bardziej z głupoty, niż dobroci. W głowie Alessandra rodzi się zbrodniczy plan "uzdrowienia" rodziny przez wyeliminowanie tych jej członków, którzy są jedynie ciężarem.
Listopad 1984 r., Izba Zatrzymań Hohenschönhausen. Kapitan Gerd Wiesler (Ulrich Mühe) skutecznie i bezlitośnie przesłuchuje więźnia podejrzanego o pomoc przyjacielowi w ucieczce z kraju. Wiesler nagrywa przesłuchanie, żeby zaprezentować metody używane dla pozyskania zeznań jako przykład swoim uczniom w Wyższej Szkole Stasi. Na premierze sztuki Georga Dreymana (Sebastian Koch), Wiesler ma okazję obserwować autora i odtwórczynię głównej roli, piękną aktorkę Christę-Marie Sieland. Wkrótce Anton Grubitz (Ulrich Tukur), zarządzający Departamentem Kultury w Stasi, wyda Wieslerowi rozkaz prowadzenia stałego nadzoru nad pisarzem, którego minister Hempf (Thomas Thieme) podejrzewa o nielojalność wobec Niemieckiej Socjalistycznej Partii Jedności.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…